Оформлення дозволу на ПМП

Дозвіл на постійне проживання за кордоном (ПМП)

Відповідно до чинного законодавства України вихід з громадянства України дозволяється особам, які є такими, що постійно проживають за кордоном. При цьому слід розуміти, що факт проживання за межами України ще не означає, що Ви виконали дану вимогу законодавства. Для того щоб офіційно проживати за кордоном слід спочатку порушити відповідне клопотання (про виїзд/залишення на постійне місце проживання  ПМП) у територіальному органі Державної міграційної служби України (ДМСУ) за місцем реєстрації на території України, отримати дозвіл, здати внутрішній паспорт, виписатися з останнього місця проживання на території України та зрештою отримати у паспорті громадянина України для виїзду за кордон відмітку “ПОСТІЙНЕ ПРОЖИВАННЯ” з зазначенням країни, де ви плануєте жити.

Якщо ви вже проживаєте за кордоном, то ви можете порушити таке клопотання не тільки через орган ДМСУ, а й у відповідній консульській установі України. При цьому слід зважати на те, що термін розгляду клопотання порушеного в Україні та за кордоном буде істотно відрізнятися: оформлення через ДМСУ – до 3-х місяців, оформлення через консульську установу – близько 12 місяців (враховуючи подальшу здачу заявником загальногромадянського паспорта). Також слід зауважити, що для порушення клопотання про ПМП через консульську установу слід мати паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дійсний від моменту порушення клопотання не менше одного року (наприклад: подаючи документи 22 вересня 2012 року, термін дії Вашого паспорта має закінчуватися не раніше 22 вересня 2013 року). Якщо Ви уклали шлюб поза територією України та змінили внаслідок цього прізвище, Ви зобов’язані відповідно до положень сімейного кодексу України протягом одного місяця провести процедуру заміни паспорта (якщо, крім паспорта для виїзду за кордон, Ви також маєте загальногромадянський національний паспорт, то спочатку міняється національний паспорт у територіальному органі ДМСУ, а потім на підставі нового національного паспорта оформлюється паспорт для виїзду за кордон).

Пам’ятку Відділення щодо оформлення дозволу на ПМП ви можете взяти за наступним посиланням (завантажити) або переглянути нижче:

Добірка документів з даного питання розміщена за наступним посиланням: http://www.box.com/shared/3yatpd9cmf

Просимо звертати особливу увагу на вірність та адекватність перекладів українською мовою документів інших країн, які подаються до Відділення для оформлення ПМП. З вимогами щодо перекладів  ви можете ознайомитись тут (також за цим посилання можна знайти пошукову форму уповноважених перекладачів на території ФРН).

У разі порушення клопотання про оформлення ПМП у Відділенні Посольства України у ФРН в Бонні (за умови подання наведеного вище переліку документів), після розгляду матеріалів справи компетентними органами України та відсутності їхніх заперечень Відділенням приймається рішення про задоволення клопотання. Про прийняте рішення заявнику надсилається відповідне повідомлення. Після отримання зазначеного повідомлення заявник повинен звернутися до територіального органу Державної міграційної служби України та знятися з реєстрації за останнім місцем проживання на території України (виписка не означає зняття з реєстрації) і здати для знищення загальногромадянський “внутрішній” паспорт (для осіб старше 16 років, які не отримували загальногромадянського паспорта – отримати довідку про недокументування паспортом). На підтвердження зняття з реєстрації та вилучення паспорта органом ДМСУ видається відповідна довідка. Зазначені дії можна зробити як особисто, так і за дорученням.  Зразок довідки про вилучення паспорта та зняття з реєстрації,  яку необхідно надати до Відділення:

%d блогерам подобається це: