Загальні рекомендації

Дотримання наведених нижче порад дозволить пришвидшити опрацювання звернень, а відтак – вирішення Вашого питання.

  • Перед особистим зверненням до установи обов’язково ознайомтеся з розміщеною у відкритому доступі інформацією офіційних джерел з питання, що Вас цікавить

  • Звертаючись до Відділення Посольства в Бонні віддавайте приорітет інформації, розміщеній у цьому блозі перед інформацією з інших джерел, оскільки Відділення стежить за актуалізацією інформації на цьому ресурсі та враховує особливості, пов’язані з федеральним устроєм Німеччини

  •  Перед безпосереднім  зверненням до консула обов’язково ознайомтесь з об’явами, розміщеними у кімнаті для очікування (корисна інформація дозволить заощадити Ваш час та кошти)

  • Пам’ятайте, що консул може надати Вам допомогу лише в межах, передбачених законодавством. В першу чергу обов’язок консула полягає у стеженні за дотриманням положень чинного законодавства України

  • Документи, видані поза територією України (за винятком офіційних свідоцтв колишнього СРСР), при пред’явленні до Відділення мають бути засвідчені у встановленому порядку та мати переклад на українську мову

  • Надаючи копії документів, слід підтвердити їх справжність, представивши консулу оригінал

  • Надсилаючи письмове звернення, дотримуйтесь наступних рекомендацій:

  1. Обов’язково вказуйте повне ім’я, адресу, телефон та E-Mail (це пришвидшить надання відповіді та дозволить уникнути непорозумінь);

  2. Викладайте текст звернення до установи державною мовою (це значно пришвидшить його опрацювання). Якщо у Вас немає клавіатури з кирилицею, все ж не варто використовувати для написання звернення німецьку мову – вона не є для Вас рідною, а отже, при написанні звернення можна втратити важливі нюанси та акценти, які можуть мати вирішальне значення при розгляді звернення. Щоб уникнути цього,   радимо скористатися сервісом Translit.ru, який дозволяє транслітерувати написані латиницею українські або російські слова в звичайний текст;

  3. Запитуючи в установі інформаційні матеріали, вказуйте E-Mail для відповіді, і Вам будуть надіслані електронні версії пам’яток Відділення, які  містять численні посилання на пов’язані веб-сторінки;

  4. Якщо Ви не маєте електронної пошти, додавайте до звернення підписаний та маркований конверт для надання відповіді;

  5. Готуючи письмове звернення, надайте коротку інформацію про себе (дата народження, час проживання та мета перебування у ФРН, сімейний стан, наявність реєстрації на території України, бажано додати до звернення копії першої сторінки паспорта та сторінки з особливими відмітками);

  6. Чітко формулюйте питання. Уникайте питань загального характеру, оскільки відповіді на них можна знайти у пам’ятках, підготованих Відділенням, за набагато коротший час, ніж потрібен для написання листа, не кажучи про очікування відповіді на нього;

  7. Якщо Ви відповідаєте на лист Відділення, додавайте до відповіді його копію (це пришвидшить опрацювання звернення).

Advertisements
%d блогерам подобається це: